تی ترمه

کارگاه طراحی گرافیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


   برای دریافت تصویر روی آن کلیک کنید !



به نام خداوند منان ، و سلام خدمت تمامی عزیزان هم وطن ، مخصوصاً بینندگان سایت .

این پوستر که به چهره نورانی امام خامنه ای درخشان است را طراحی کردم تا هدفی را که از ایجاد این سایت داریم بیان کرده باشیم و همچنین هدف تمام ملت را هم به آنها ابلاغ کنیم ، چراکه اگر در تصویر دقت داشته باشید ؛ تمامی گزینه هایی که رهبر انقلاب برای هدف بزرگ اقتصاد مقاومتی بیان کرده اند به ماها مربوط می شود ، چه مسئول باشیم ، چه سرمایه دار باشیم ، چه کارگر باشیم ، چه فرد عادی باشیم ، ... خلاصه باید برای تقویت اقتصاد کشور از تولید ملی حمایت کرده و بجای محصولات خارجی از کالاهای ایرانی استفاده کنیم .

نظرات (۲)

سلام
پوسترهای بسیار زیبایی دارید.
باافتخار لینک شدید
1شب1000شب

یک کارت برای امام رضا ،مشهد . یک کارت برای امام زمان، مسجد جمکران . یک کارت برای حضرت معصومه،قم .این یکی را خودش برده بود انداخته بود توی ضریح . « چرا دعوت شما را رد کنیم؟ چرا به عروسی شما نیاییم؟ کی بهتر از شما؟ ببین همه آمدیم. شما عزیز ما هستی .» حضرت زهرا آمده بود به خوابش ، درست قبل از عروسی!

منبع :کتاب ردانی پور از مجموعه کتاب های یادگاران

 

عروسی بدون گناه!

لطفا خاطره مراسم ازدواج بدون گناه خود را به آدرس 1shab1000shab@chmail.ir بفرستید تا دیگران آن را بخوانند یا از دوستانتان که چنین مراسمی داشته اند بخواهید که خاطراتشان را بفرستند یا وبلاگ 1shab1000shab.blog.ir  را با نام "1شب 1000شب" لینک بفرمایید تا در این حرکت سهیم باشید.

به امید عنایت حضرت ولی عصر (عج)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی