تی ترمه

کارگاه طراحی گرافیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نکته !!!

به نام خداوند منان

وسلام خدمت شما دوستان عزیزی که همراه گروه فرهنگی تایباداند ،
بعد از بررسی های انجام گرفته به این نتیجه رسیدیم که به جای 4 وبسایت پراکنده ، یک سایت واحد راه اندازی کنیم تا مدیریت آن آسان و استفاده از آن سهل باشد .
لذا وبسایت های : تی چپر، تی منظر ، تی گنو حذف شدند و وبسایت : تی ترمه از این پس به فعالیت هنری ادامه خواهد داد !
دوستان عزیز برای استفاده از مطالب می توانند به سایت نورسته به نشانی : noorasteh.ir مراجعه کنند .
  • ۹۳/۰۳/۰۳

نظرات (۴)

  • امیرعباس فرهادی
  • سلام ، به حول و قوه ی الهی کار طراحی و برنامه نویسی قالب ضیافت (مخصوص ماه مبارک رمضان) برای بلاگ های بیان به اتمام رسید و جهت استفاده ی تمامی دوستان به صورت رایگان عرضه شد . برای کسب اطلاع بیشتر یه سری به وبلاگ بنده ی حقیر بزن...
    راستی وبلاگ پرمحتوی دارید،جهت تبادل لینک خبر بدهید.
    التماس دعا
  • محسن عروجی
  • احسان ایرانی
  • خدا قوت
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام جناب
    بابت تأخیر در پاسخگویی عذرخواهی میکنم. دلیلش این است که دقیقا 2هفته دیگر کنکور ارشد دارم و تا آن موقع بسیار درگیرم. ممنون از لطف شما
    من نیز با افتخار هر 4 سایتتان را لینک کردم.
    از مطلبتان درباره glx نیز استفاده کردم و موافقم با شما. بعنوان یک مصرف کننده کالای glx انتقادات زیادی به این شرکت دارم که البته خدا رو شکر به نظر میرسد بعنوان یک شرکت یاد گیرنده روز به روز در حال پیشرفت است.
    از آشنایی با شما بسیار خوشحال شدم
    در پناه حق موفق باشید
    یاعلی

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی