تی ترمه

کارگاه طراحی گرافیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به نام خدا

سلام عرض می کنم خدمت تمام دوستانی که تا این مدت همراه ما بوده اند ، ببخشید که بروز رسانی وبلاگ طول کشید . همچنین عید نوروز را تبریک و شهادت حضرت فاطمة الزهرا آبروی دو عالم را خدمت تمام مسلمانان و آزادمردمان جهان تسلیت عرض می کنم .

امروز با یه طرح جدید و با سبکی جدید همراهتون هستم . معمولا طراحی آرم و نشانه برای شرکت های تجاری کار آسونی است چراکه نمونه کار بسیار است و ایده یابی کمی راحت تر است ولی به نظر بنده حقیر انجام یک طراحی موفق برای یک کانون فرهنگی که نوع طراحی برای اون کمی گم هست و نمونه کار هم در عرصه آن کم است کار سختی است . نمی خوام از خودم تعریف کنم ها ولی واقعا برای این کار اتود و نمونه اولیه زیاد زدم تا به این نتیجه رسیدم . امیدوارم که کار خوبی شده باشه همچنین شما هم خوشتون بیاد . ان شاء الله


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی