تی ترمه

کارگاه طراحی گرافیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


سلام علیکم 

چند وقت پیش یه مطلب نوشتم به عنوان ( لوگوی افتخاری برای آگرین ) درسته دیر شده و یه 25 روزی گذشته از ارائه نتیجه نهائی ولی من بد قول نیستم ، چون می خواستم به نیتیجه مطلوبی برسم دیر شد ، راستش اون طرح اولیه به دلم نمی نشست ، به خاطر همین این چند روز دنبال یه طرح بهتر بودم ، که این شد نهاییش :



حالا توضیح آرم : 

همانطور که می دانید این طرح ترکیبی از نشانه و لوگو تایپ است . در طراحی سعی کردیم رابطه مفهوم کار و خلاقیت از بین نرود و چون این طرح برای یک نرم افزار مدیریت دانلود یا دانلود منیجر است لذا باید در آن مفاهیمی همچون سرعت ، انتقال ، چابکی ، اینترنت و ... لحاظ شود ، لذا برای رساندن مفهوم انتقال و دریافت از دو فلش » استفاده کردیم و برای رساندن مفهوم سرعت جدا از اینکه فلش ها اینرا می رسانند ، از طرح ساده شده عقاب که پرنده ای سریع و دقیق است در بین این دو فلش استفاده کردیم همینطور نقش ساده ای از کره زمین نیز برای رساندن مفهوم اینترنت در میان طرح پیداست . طرح کلی آن هم به صورت تخت یا فلت طراحی شد تا امروزی تر و زیباتر شود.طرز نوشتن آگرین را نیز به صورتی طراحی کردیم که مفهوم چابکی و دقت را برساند . مخصوصا کلاه آ و گ را طوری طراحی کردیم که به شکل فلش درآمده و مفهوم سرعت را به مخاطب القا کند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی