تی ترمه

کارگاه طراحی گرافیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰



شکوه پابرجا ! :

گروه فرهنگی تایباد با توجه به هدف خود که گوش جان نهادن به بیانات امام خامنه ای و ترویج کالای ملی است ، تصمیم گرفت مجموعه ای شامل اینفوگرافیک ، بروشور ، مجله و پوستر را با عنوان شکوه پابرجا ( منظور از شکوه پابر جا ، وطن عزیزمان ایران اسلامی است ) منتشر کند ، چراکه بر همه ما آشکار است که تاثیر تصویر از نوشته بیشتر است مخصوصا از نوع اینفوگرافیک ؛ همچنین با این روش می توان هدف ترویج تولید ملی را توسعه داد و آنرا از مزر فضای مجازی بیرون برده و در فضاهای حقیقی همچون مساجد ، پایگاه های بسیج ، مدارس ، فروشگاه ها ، اماکن عمومی و ... نصب کرد . لذا عزیزانی که در عرصه های فرهنگی فعالیت دارند و استطاعت مالی و معنوی دارند می توانند این مجموعه را دریافت کرده و با چاپ و نصب در اماکن عمومی اقدام به ترویج تولیدات ملی و تقویت اقتصاد کشور عزیزمان بکنند .

شماره 1 : در این اینفوگرافیک به معرفی شرکت صنایع رایانه فراسو پرداخته ایم ، فراسو در عرصه تولید قطعات رایانه ای فعالیت می کند .

این شماره اول از مجموعه شکوه پا برجا است که ان شاء الله ادامه خواهد داشت ، همچنین ما تصمیم داریم برای سهولت در استفاده از این مجموعه تا جایی که بتوانیم سعی داریم هر مطلب را ( مثلا معرفی شرکت صنایع رایانه فراسو ) به هر چهار صورت اینفوگرافیک ، بروشور ، مجله و پوسترمنتشر کنیم ، پس منتظر تکمیل مجموعه باشید . برای دریافت روی تصویر کلیک کنید .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی